زن زیبا و فریبنده
چت روم سرزمین ایرانیان

 

پشیمانی از گناه

روایت شده ،زنی نا پاک در زمان بنی اسرائیل به در خانه ی خود می نشست و با جمال و زیبایی دل فریبی که داشت مردان را فریب می داد و آنان را منحرف می ساخت.

روزی عابدی گذرش به همان جا افتاد، ناگهان چشمش بر آن زن افتاد ولی دیدن همان و عاشق همان، او برای رسیدن به مطلوب چاره ای نداشت مگر آنکه پول زیادی تهیه می کرد تا بلکه بدین وسیله خود را به او برساند.

بعد از تهیه ی پول وارد خانه ی آن زن شد و زرها را به پای وی ریخت و دست به سوی او دراز کرد، ولی فوری با در نظر آوردن خداوند دلش به تزلزل در آمد و برخود بلرزید و با چهره ی زرد و حالت نگرانی از آن زن جدا شد، زن از این تماس و جدایی فوری در تعجب شد و از علت آن پرسید و نیز اضافه کرد که شیفتگانم حاضرند در راه من سر و جان فدا کنند!

عابد گفت: آری چنین است، اما من از خداوند می ترسم و سعادت همیشگی را به لذت زود گذر چند دقیقه نمی فروشم، این را گفت و دوان دوان از درب خانه خارج شد ، چون زن این ماجرا را دید بی اختیار اشک از دیدگان فرو ریخت و با خود چنین می گفت.

ای دل غافل یک عمر در بیابان هوا و هوس سر گر دانی، و در دریای شهوت غوطه وری و از خدای چشم فرو بسته ای و هر آن در آغوش این  و آن به سر می بری، آیا بهتر نیست از عابد یکه سر تا سر زند گیش به عبادت و بندگی گذشته و از یک ساعت معصیت و نا فرمانی می ترسید و چهره اش زرد می شود و از گناه فرار می کند عبرت بگیری و از یک عمر نگرانی حاصل کنی.

با این طرز تفکر حالش دگرگون شد و به صومعه ی عابد رو کرد تا در نزد او توبه کند ، چون عابد او را بدید به یاد گناه خویش افتاد و با صیحه ی ناگهانی که از دل بر کشید جان تسلیم کرد، اقوام و نزدیکان وی جنازه اش را دفن نمودند و برادر آن عابد که مردی صالح بود آن زن را به ازدواج خویش در آورد .



نظرات شما عزیزان:

تک دختر
ساعت10:18---20 تير 1390
سلام وبلاگ بی نظیری متعلق به شماست خوش حال میشم اگه قدم مبارکتو به کلبه ی حقیرانه وبلاگم بذاری این وبلاگ ماجرای عشقولانه زندگی خودم

کوچیک شما تک دختر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط hamid

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: