اقتصاد خانواده
چت روم سرزمین ایرانیان

 

هزینه های خانواده

تمام هزینه های زندگی خانواده شرعاً و قانوناً بر عهده ی مرد است . تآ مین هزینه های زندگی و پر داخت نفقه، از احکام قطعیه ی اسلام و از حقوق واجبه ای است که زن بر گردن شوهر دارد. مرد وظیفه دارد مایحتاج زندگی حتی پول دکتر و داروی همسرش را بر طبق متعارف زمان و عرف محل زندگی و شئون خانواده بپر دازید .و چنان چه به هر دلیلی از پرداخت نفقه امتناع ورزد، به صورت دین بر ذمه اش باقی خواهد ماند و زن شرعاً و قانو ناً حق مطالبه ی آن را دارد.

اگر مرد از پرداخت نفقه امتناع کرد، زن می تواند به دادگاه مراجعه کند و حق خود را مطالبه نماید. و دادگاه مرد را ملزم به  پرداخت نفقه می کند و در صورت امتناع از پرداخت ، می تواند حکم طلاق را صادر کند.

امام محمد باقر (علیه السلام) در این باره فرمود:

مردی از تأ مین نفقۀ همسرش امتناع می نماید، امام (حاکم شرعی) وظیفه دارد با حکم طلاق، آن ها را جدا سازد.

وجوب نفقه، مشروط به فقر زن نیست، بلکه حتی در صورت غنای او هم ، باید نفقات او داده شود. بنا براین ، اگر زن مالک اموالی باشد یا در اثر اشتغال ، اموالی را به دست آورد، مال خود اوست و مرد حق ندارد او را ملزم سازد که در راه زندگی مصرف کند.

لازم به یاد آوری است که آن چه گفته شد حکم شرعی و قانونی است، ولی اشتراک در زندگی و صفای خا نوادگی ، اقتضای  دیگری دارد. لازمۀ صفای خانوادگی این است که اموال و در آمد زن و شوهر به خانواده تعلق داشته باشد. اگر زن به شوهرش اعتماد دارد، خوب است از خرج کردن اموال خود در بهبود زندگی مشترک دریغ نورزد، به ویژه در صورتی که شوهر گرفتار و نیاز مند باشد .

اگر مرد شدیداٌ گرفتار است راه و چاره ای ندارد، از همسرش انتظار دارد در حل مشکل به او کمک کند ، و البته انتظار بجایی هم هست. رسم وفا این نیست که همسر در چنین موقع حساسی، از کمک به او امتناع نماید.

البته توصیه ی من این است که اگر همسری فداکاری کرد و اموال خود را در اختیار شوهر قرار داد، بهتر آن است که شوهر هم این اقدام همسرش را که در تهیۀ مسکن یا تهیۀ وسیلۀ نقلیه بوده، سند بخشی از همان ملک یا وسیلۀ نقلیه را رسماٌ به نام همسرش بکند،

و اگر در راه ضرورت های دیگر به مصرف رسیده، به صورت وام قرض الحسنه به حساب آورد و در نخستین زمان ممکن به او بپردازد. و بدین وسیله آرامش خاطری برای همسر خوب و فداکارش به وجود آورد، و زندگی با صفاتری رادارا شوند.

معمولاٌ خانم ها از آیندۀ خود بیمنا کند. احتمال پیری، بیماری، درماندگی و بی پرستاری می دهند. به فرزندان هم اعتماد چندانی نیست. لذا بهتر آن که مرد چنان که به فکر حوادث آینده و روزهای مبادای خویشتن است، به فکر آیندۀ همسرش نیز باشد.

 




تاریخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:اقتصاد خانواده,
ارسال توسط hamid

همسر داری

چنان که شوهر داری بزرگتر ین وظیفه ی یک بانوی خانه دار است واهمیت آن در اسلام در ردیف جهاد قرار گرفته است. همسر داری کار آسانی نیست، بلکه رمزی دارد که هر کس اگر به آنها آشنا باشد می تواند همسرش را مطابق دل خواه ، به صورت یک بانوی ایده آل ، بلکه فرشته ی رحمت در آورد.

مردی که واقعاٌبخواهد همسر داری کند باید اخلاق خوب و روحیات همسرش را کاملاٌ به دست آورد، از خواسته های  درونی و تمایلات نفسانی او آگاه شود و بر طبق آنها برنامه ی زندگی را مر تب سازد. به وسیله ی اخلاق و رفتار خویش چنان در او نفوذ کند و دلش را به دست آورد که به خانه و زندگی دل گرم شود و از روی عشق و علاقه، خانه داری کند.

 

وظیفه ی مرد در تکا مل همسر

دختری که وارد خانه ی شوهر می شود ، باید اداره ی یک منزل را بر عهده بگیرد. و برای اداره ی منزل ، اطلاعات مختلفی لازم دارد. باید از آشپزی ، شستن لباس ، آداب مهمان داری، معاشر ت و... اطلاعاتی داشته باشد. شوهر از همسر تازه واردش انتظار دارد که وی بر همه  ی کارها مسلط باشد و یک زن تربیت یافته ی کامل عیار باشد؛ ولی متا سفانه گاهی این انتظار ات ، جامه ی عمل به خود نمی پوشد ؛ یعنی عروس یا اصلاٌ آداب زندگی را نمی داند و یا اگر چیزی بلد باشد خیلی محدود است.چه باید کرد؟ این نیز از نقص های اجتمایی ماست. نه پدر و مادر ها مقید هستند که آداب زندگی را به دخترا نشان بیا موزند، و نه برنامه ی آمو زش و پرورش چنان است که به جای مطالب بی ثمر ، آداب زندگی را به آنان آموزش دهد. مرد چون می خواهد عمری را با همسرش زندگی کند ،ناچار است در تعلیم و تربیت او کوشش نماید تا عیب و نقص هایش را بر طرف سازد چون مرد ،هم از نظر سن بر همسرش فزونی دارد و هم از حیث تجربیات و اطلاعات . بنا براین قدری صبر و حوصله خرج دهد می تواند نقص های او را بر طرف سازد و مطابق دل خواه در آورد. کارهایی راکه خودش بلد است، به نرمی و با زبان خوش به او یاد دهد و در این باره می تواند از خانوم های کاردان و با تجربه ی اعضای خانه مانند مادر، خواهر ، عمه ، خاله، استفاده کند واز راهنماییهای آنان بهره مند گردد، هم چنین می تواند از کتاب هایی که در فن آشپزی ، خانه داری، مهمان داری، شوهر داریو آداب معاشرتنوشته شده بهره گیرد.همسرش را به خواندن کتاب های اخلاقی تشویق نماید. آداب معاشرت و رفت و آمد را به او  بیاموزد.اگر بد اخلاقی و خلاف ادبی از او سر زد ، با زبان خوش و دل سوزی به او تذکر دهد ، نه به عنوان اعتراض؛ زیرا ممکن است پی آمد خوبی نداشته باشد.

مرد اگر در یکی دو سال اول زندگی صبر و حوصله داشته باشد و با عقل و تدبیر به تعلیم و تربیت همسرش همت گمارد ، می تواند او را مطابق دل خواه خود تربیت کندو می تواند تا حدودی موثر باشد. برای این کار ، صرف وقت و حوصله لازم است، ولی هر چه در این باره بیش تر سرمایه گذاری شود، ارزش دارد. زیرا همسر، شریک زندگی شوهر و مربی فرزند انش است و لذا تا پایان عمر، از ثمرات این کار بهره مند خواهد شد. از موضوعات مهمی که مردها باید به آن توجه داشته باشند، این است که  احکام اسلام را به همسران مسلمان خود بیا موزند . ولی از آن ها بی اطلاع هستند . حتی گاهی احکام و دستو رات ابتدایی اسلام مانندوضو، نماز ، غسل، و تیمم را بلد نیستند ، البته این کار، از وظایف پدر و مادر هست، ولی حال که آنان در انجام وظیفه  کو تاهی نموده اند و دختران ساده لوح بی گناه را به خانه ی بخت فرستاده اند، این  وظیفه ی سنگین بر عهده ی شو هران قرار می گیرد. باید آنان را به وظایف دینی آشنا سازند و واجبات و محرومات اسلام را بهآنان بیاموزند. عقاید و اخلاق اسلامی را به طوری که مطابق فهم آنان باشد تعلیم کنند.اگر خودتان می توانید این کار را بر عهده بگیرید چه بهتر، وگرنه باید با  مشورت اهل نظر ، کتاب ها و مجلات سودمند علمیو اخلاقی را تهیه نموده و در اختیارشان بگذارید وآنان را به خواندن کتاب های سودمند تشویق کنید. به هر حال، امر به معروف ، نهی از منکر و ارشاد و راهنمایی همسر ، از وظایف حتمی شوهر است. اگر شوهر به وظیفه اش عمل کرد، نتیجه اش این می شود که دارای همسری متدین، عفیف، مهربان، خوش اخلاق، داناو زندگی کن خواهد بود که علاوه بر ثواب های اخروی در همین دنیا نیز از منفعتش بهره مند خواهد شد و اگر در انجام وظیفه کوتاهی کند، نتیجه این می شود که در این دنیا از همسری بی اطلاع وضعیف الایمانی برخوردار شود و مصو نیت دینی و اخلاقی نداشته باشد و در قیامت نیز مورد باز خواست خداوند قهار قرار گیرد.

خداوند بزرگ در قرآن مجید می فرماید:

ای کسانی که ایمان دارید! خودتان و خانواده تان را از آتشی که هیزم آن انسان ها و سنگ است محفوظ بدارید.

امام صادق علیه السلام  فرمود:

وقتی آیه ی مذکور نازل شد یکی از مسلمانان گریه می کرد و می گفت: من که عاجزم نفس خود را از آتش محفوظ بدارم، در عین حال مأ مورشده ام که اهل بیتم را نیز از دوزخ نگه دارم!!

پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود:

همین مقدار کافی است که آنان را امر کنی به کارهایی که خودت مأ موریت داری آنها را انجام دهی و نهی کنی از کارهایی که خودت باید آنها را ترک کنی.

و در حدیثی دیگر فرمود:

مرد به سرپرستی خانواده گمارده شده است و هر سر پرستی نسبت به زیر دستا نش مسئولیت دارد.

و نیز در سخنی دیگر از زن ها یاد نموده و فرمود:

پیش از این که شما را به کار های بد وادار کنند، به کارهای نیک دعو تشان کنید.

 

 

 




تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط hamid

مسائل زناشویی خیلی مهم است و نمی شود بی توجه، از کنار آن گذشت چون می توانند مسائل و مشکلات فراوانی را به بار بیاورد و من جمله همین طلاق های بی شمار  هستند که اگر آماری بگیریم خواهیم دید که شمار زیادی به خاطر بی تفاوتی به این مسئله بوده لذا در این جا برای دانستن یک سری مسائل مطالبی را برای دانلود گذاشتم .

خلاصه ای از  موارد آن را می آورم: باور غلط مردها..زن و شگفتی...با چه زنانی نمتوان ازدواج کرد ..سن مناسب برای ازدواج..علل و چگونگی پیدایش ختنه ی زن...اندازه تناسلی مرد ...عوامل ژنتیکی ازدواج..نزدیکی با همسر از پشت...راهکار برای شکستن سکوت مرد...زود انزالی مرد..کلید قلب همسر..کوچکتر بودن زنان برای ازدواج...فاصله ی سنی...آمیزش جنسی در دوران بارداری...اهمیت پرده ی بکارت...سرطان بیضه..عوارض خود ارضایی..ترشح دستگاه تناسلی زنان..اصول شیر دادن..روش شاد کردن ...ازدواج موقت..زنان عاشقان بالفطره..عفونتهای آمیزشی..

و....می توانید با دانلود کردن آن بیاموزید.

        

 

 

 

 

 

 

 2.58 مگابایت.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

 




ارسال توسط hamid

سرعت انزال

 

سرعت انزال نوعی نارسایی جنسی به حساب می آید که ممکن است دشواری هایی را برای آمیزش ایجاد کند. انزال زود رس به عوامل مختلفی وابسته است ؛ از جمله : کم میلی نسبت به آمیزش ، عدم رغبت به همسر ، ترس از بیماری ،بد گویی زن در حال آمیزش و جدا زن از مرد، خشک بودن مهبل زن، آمیزش طولانی، خستگی زیاد، دل تنگی ، ترس از عدم مو فقیت در آمیزش ، حرکات شدید ازسوی مرد یا زن پس از آمیزش وناراحتی مرد از زن یا زن از مرد.

اگر مرد و زن پیش از رسیدن به اوج لذت جنسی آمیزش کنند، هر دو به بیماری هایی مبتلا می شوند؛ مرد در همه جای بدنش احساس درد می کند و زن نیز احساس کمر درد می کند و اگر زن به اوج لذت جنسی برسد و مرد نرسد ، در روحیه ی مرد اثر می گذارد.

به طور کلی علت کمر درد در زن ، پر خونی رگ های لگن اوست که اگر به اوج لذت جنسی(ارگاسم) نرسد، به این درد مبتلا می شود .

سرعت انزال را باید پیش از هر چیز با دفع هر گونه انگلی از معده بر طرف ساخت. این کار را می توان با خوردن تخم کدو و اندکی ریشه ی درخت انار یا داروهای موثر انجام داد . کسانی که پیش از ازدواج آمیزش نداشته اند ،در هنگام ازدواج تا مدتی انزال زود رس دارند که به زودی بر طرف خواهد شد. برای این نوع افراد، ملا عبه و عشق بازی قبل از آمیزش بسیار مفید است.

یکی از مسائلی که برای شخص زیان آور است، جلو گیری از خارج شدن منی (انزال) است. این امر سبب می شود که سا ختمان مخاط آلت و نیز مجرای آلت مرد تحت فشار قرار گیرد و مشکلاتی را به وجود آورد. در این هنگام دستگاه (پو ر ستات) مرد که در این زمان پر خون است، بر اثر تکرار این کار بزرگ می شود که این خود نوعی بیماری می باشد. این مو ضوع را علم پز شکی نیز ثابت کرده است و مهم تر از این ساختمان مخاط مهبل زن است که برای جذب عناصر موجود در منی است و این جذب به زن آب ورنگ می دهد و همان گونه که ورود منی برای زن مفید است و تغییر اتی را در او به وجود می آورد، خوداری از این عمل هم زن را از آب و رنگ می اندازد و زن را دچار مشکلاتی می سازد .

 

عوامل کم و زیادی شهوت

چیز هایی که قوت شهوت را زیاد می کنند، عبارتند از: خوردن هویچ، پیاز، گوشت، تخم مرغ، خربزه، انار شیرین، شیر تازه، انگورشیرین، روغن گندم، جگر، عصاره ی هسته ی خرما،استعمال عطر، پوشیدن کفش زرد، روغن مالیدن به بدن و استعمال سرمه ی سنگ(فندق و بادام)در چشم.

عواملی که جای شهوت را پر می کنند، عبارتند از:خوردن عسل، گردو، خرما(رطب)و موز.

چیز هایی که نیروی شهوت را کم می کنند، عبارتند از: روزه گرفتن، زیادی موی بدن، خوردن سداب(نوعی گیاه) و پوشیدن کفش سیاه.

عواملی که با عث ضعف بدن می شوند، عبا رتند از:شام نخوردن، خوردن خاک وچوبک و استحمام با آب سرد.

چیز هایی که باعث صحت و تن درستی می شوند، عبارتند از: مسافرت کردن، روزه گرفتن، آب دهان نینداختن در مسجد، کم آب خوردن، دفع به موقع بول و غائط، خوردن 21 دانه مویز(کشمش) سرخ هنگام ناشتا، خوردن آب باران، شستن دست پیش از غذا و پس ازآن، خوردن 3 کف دست از آب گرم حمام، خو اندن نماز شب، کم خوری، محفو ظ نگاه داشتن بدن از سرما در پاییز و تن نپوشانیدن از سرمای بهار، شستن پاها با آب سرد بعد از حمام، خوردن غذا تنها در هنگام گرسنگی و خوداری از غذا خوردن در هنگام سیری و خوب جویدن غذا.

چیزهایی که باعث قوت قلب می باشند، عبارتند از: خوردن به، استعمال غطر و بوی خوش و شانه کردن در حالت نشسته.




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:شهوت,
ارسال توسط hamid

دل درد و کمر درد دو شیز گان

 

دختران و دوشیز گان در اوایل و ابتدای حائض شدن در ایام عادت، به دل درد هایی مبتلا می شوند و این گونه دل درد ها در نژاد ها و قبایل یک سان نیست؛ در بعضی نژادها به گو نه ای ارثی و به قدری سخت و شدید است که منجر به پارگی پردۀ بکارت می شود که باید به وسیلۀ جراحی راه خون دختر باز شود تا بیمار آ سوده گردد.

در برخی نژادهای دیگر شدت بیماری به این اندازه نیست؛ ولی دختر رنج می برد و مدام آه و ناله می کند تا راه خون باز شود و حیض گردد. این اشخاص تا آخر عمر ، رحم آنها ترشح دارد و رطوبت لزج و چسبنده ای ترشح میکند و در پاره ای نژادها هیچ گونه ناراحتی ایجاد نمی شود و دختران به طور عادی و بدون زحمت و ناراحتی حائض می گردند ؛به گونه ای که حتی در برخی موارد پس از حائض شدن و خون دیدن متوجه می گردند . به دختران و دوشیزگان توصیه می شود هنگامی که به حد تکلیف رسیدند ، اگر احساس دل درد کردن و آثار ناراحتی در آنان اشکار شد ، حیا ء و خجالت را کنار بگذارند و در این موارد با مادر یا دوستان نزدیک خود مشورت کنند و برای معالجه ی این نوع دل درد از داروهای مخصوص دیگر بیماریها استفاده نکنند که عوارض جانبی دیگری به دنبال خواهد داشت . برای این نوع بیماری داروها ی مختلف و راها و روش های زیادی وجود دارد که بیان میشود :

1.برای درمان این پنج گرم تخم شنبلیله (حلبه ) و پنج گرم دانه بزرگ ونیز پنج گرم تخم کتان را مخلوط کرده و با اب بجوشانید و روزی سه  استاکان هنگام صبح ، ظهر ، و عصر میل نمایید .

2.یک مثقال گل بومادران با یک مثفال مریم نخودی را با هم بجوشانید و روزی سه استکان میل نمایید .

3.از گیاهان گز علفی ، گل زرد ، زرشک پلویی هر کدام دو مثقال و زرشک سیاه چهار  مثقال دم کرده وتا سه روز ، روزانه سه نوبت صبح ، ظهر و عصر میل کنید .

4.یک مثقال از هر کدام از بسفایج ، گل گاو زبان و سنبل الطیب را بجوشانید و صبح ناشتا بنوشید .

5. ده مثقال روغن بادم شیرین و چهار مثقال پارافین مایع را با هم مخلوط کرده ، شب مو قعه ی خواب میل کنید .

6.یک مثقال از هر کدام از گیاهان بو مادران ، مریم نخودی ، آبشم (آویشن) شیرازی ، عروسک پشت پرده (کاکنج ) ، اکلیل الملک (ناخونک) ، گز علفی را مخلوط کرده بجوشانید و در رو ز سه نوبت صبح وعصر و شب میل کنید.

7. پنج گرم از هر کدام از گیاهان گل گاو زبان ، کاکنج، بسفایج و هل قراب را مخلوط کرده ، بجوشانید و میل کنید .

هر کدام از این روش های مذ کور سبب آسانی قاعدگی و حائض شدن میگردد . در هنگام حیض و مخصوصاً در چند روز اول خون دیدن باید با پارچه ی نرمی ، رحم گرم نگه داشته شود و در این مدت دوشیزگان باید از حمام کردن و برداشتن بار های سنگین مانند قالی و نیز از شستن لباس و انجام کارهای سخت خودداری شود و نیز از ابتدا تا روز ششم و هفتم که خون از کثیره به قلیله مبدل میشود ، باید استراحت کامل داشته باشند .




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:حیض,
ارسال توسط hamid

آداب آمیزش را از نظر پیامبر (ص) به نقل از کتاب حلیة المتقین بیان می کنیم .

 

ابو سعید خدری می گوید : پیامبر در وصیت خویش به امیرالمومنین فرمود : یا علی هنگامی که عروس وارد خانه ی تو شد ، کفش هایش را از پایش بیرون بیاور  وپاهایش را بشوی وآن اب را از در خانه تا انتهای آن بپاش؛ چمن چنین کنی ، خداوند ۷۰ هزار نوع رحمت می فرستد تا بر عروس فرود آید و برکت آن به هر گوشه ی خانه میرسد و تا وقتی که عروس در آن خانه است از دیوانگی ،خوره وپیسی ایمن میگردد . عروس را تا ۷ روز از خوردن شیر ، سرکه ، گشنیز و سیب ترش منع کن.

سپس حضرت علی (ع) فرمودند : یا رسول الله (ص) چرا او را از این چیزها منع کنم ؟پیامبر فرمودند: زیرا رحم زن به وسیله ی خوردن این ها سر د و عقیم میشود و فرزندی نمی آورد و حصیری که در خانه ای افتاده باشد ، بهتر از زنی است که عقیم باشد و فرزندی از او به وجود نیاید.

آنگاه حضرت فرمود:یا علی در اول ماه باهمسر خود آمیزش نکن که موجب دیوانگی، خوره خبط دماغ برا ی زن و فرزندانش خواهد شد.یا علی بعد از پیشین (نیم روز یا بعد از ظهر ) آمیزش نکن که اگر فرزندی به وجود آید ، احول خواهد شد . یا علی در هنگام آمیزش سخن نگو ؛ زیرا اگر فرزندی به وجود آید از لال بودن ایمن نخواهد بود . یا علی هیچ کس در هنگام آمیزش نباید به فرج همسر خود نگاه کند ؛ زیرا اگر نگاخ کند و فرزندی به وجود آید نابینا خواهد شد. یا علی با یاد و شهوت زن دیگری با همسرت امیزش نکن ؛ زیرا این موجچب می شود که فرزندی که متولد می شود دیوانه یا مخنث باشد . یا علی هیج کس نباید در وقتی که با همسر خود در بستر خوابیده است و جنب است ، قرآن بخواند ؛ زیرا می ترسم که آتشی از آسمان بر انان نازل شود و هر دو را بسوزاند . یا علی هنکا می که با همسر خویش آمیزش میکنی باید هز کدام دستمالی جداگانه برای پاک کردن خویش داشته باشید ؛ زیرا اگر هر دو از یک دستمال استفاده کنید موجب دشمنی بین شما خواهد شد و کار به جدایی می کشد. یا علی ایستاده با زن خود آمیزش نکن ؛ زیرا این کار الاغ است و اگر کسی چنین کند و فرزندی متولد شود مانند الاغ در رخت خواب خود بول میکند . یا علی در شب عید قربان با همسر خود آمیزش نکن که اگر فرزندی به وجود آید دارای ۴ یا ۶ انگشت خواهد بود. یا علی در شب عید فطر با همسر خود امیزس نکن که اگر فرزندی به وجود آید از او شربسیاری به وجود میاید. یا علی درزیر درخت میوه دار جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا آید جلاد و کشند ه مردم با رئیس و سر کرده ی ظالمان خواهد شد. یا علی در زیر آفتاب با همسر خود امیزش نکن مگر این که پرده ای بیا ویزی ؛ زیرا آمیزش در زیر آفتاب مو جب می شود فرزندی که متولد می شود پریشان و بد حال باشد تا لحظه ای که بمیرد. یا علی در بین اذان و اقامه با زن خود آمیزش نکن ؛ زیرا اگر فرزندی به وجود آید ظالم و خون ریز خواهد شد. یا علی اگر همسرت حامله شدبدون وضو با او آمیزش مکن ؛ زیرا اگر بی وضو آمیزش کرد ی و فرزندی متولد شد کور دل و بخیل خواهد شد. یا علی در شب نیمه ی شعبان جماع نکن که اگر فرزندی متولد شد شوم باشد و در صورتش سیاهی باشد . یا علی در روز آخر ماه شعبان جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا آید یاور ظالمان و عشار (مالیات گیرنده) برای آنان خواهد شد هلاکت  بسیاری از مردم به دست او خواهد بود  . یا علی در پشت بام جماع نمن که اگر فرزندی به دنیا اید منافق و ریاکار و بدعت گزار خواهد شد . یا علی در آ ن شبی که فردایش به سفر می روی جماع نکن ؛ زیرا اگر فرزندی متولد شود مالش را به ناحق صرف میکند و اسراف کنندگان برادران شیطانند و اگر به سفر ی می روی که ۳ روز راه می باشد جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا بیاید یاور ظالمان خواهد شد . یا علی در شب دوشنبه آمیزش کن که اگر فرزندی به دنیا آید حافظ قرآن و راضی به مقدرات الهی باشد . یا علی در شب سه شنبه با همسرت امیزش کن ؛ زیرا اگر فرزندی متولد شود به شرف  اسلام نایل می شود و دهانش خوش بو ، دلش رحیم ، دستش جوان مرد و زبانش از غیبت و بهتان پاک خواهد شد. یا علی اگر در شب پنج شنبه جماع کنی و فرزندی به وجود اید حاکمی از حاکمان شریعت یا عالمی از عالمان دین خواهد شد . یا علی اگر در روز پنج شنبه هنگامی که آفتاب در میان آسمان باشد با زن خود آمیزش کنی و فرزندی به دنیا اید شیطان به او نزدیک نشود تا پیر گردد و خدا به او سلامتی دین و دنیا عطا می کند . یا علی اگر در شب جمعه با همسر خود آمیزش کنی و فرزندی به دنیا اید خطیب و سخن گو خواهد شد . یا علی اگر در روز جمعه با همسرت آمیزش کنی و فرزندی متولد گردد از دانایان مشهور می شود. یا علی اگر   در شب جمعه بعد از نماز عشا با همسرت آ میزش کنی و فرزندی متولد گردد از ابدال خواهد شد یا علی در ساعات اول شب جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا آید ایمن نباشد و دنیا را بر آخرت ترجیح دهد و ساحر شود.  




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:آمیزش,
ارسال توسط hamid

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: